Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Gym class hero

Av sanitram - 30 mars 2012 16:30

Idag briljerade jag på gymet, med mina svarta träningskläder, svarta gymhandskar och mitt svarta sportarmband till min Iphone, sten hård och as cool, säkert. Arrrgh!!! Jag önskar att jag kunde vara någon annan ibland och bara känna hur man hade reagerat när en så grymt cool brud glider in på gymet. Måste ju vara ganska jobbigt för alla andra runtom egentligen. Nästintill lite halv taskigt att va så cool som jag på ett gym. I lurarna hade jag först Queens of the Stone age, för övrigt är ju no one knows en ruskigt bra kom-igång-kämpaaaa-låt på gymet, eller på nåt pass. Testa.

Annars blev det lite Kyuss och lite lite deadmau5 också efter det. Synd bara att jag slarvat bort mina bästa hörlurar så jag måste genomlida radio musiken i bakgrunden. Den där musiken går bra att lyssna på, så länge man gör det frivilligt.


Såhär cool var jag en annan dag när jag var ute å gick eller sprang. Just på bilden gick jag dock. Annars hade de blivit svårt att fota. Tror jag.

 


Ni ska förresten få se min lilla gym-hög också med diverse tillbehör man behöver för ett bra pass!


 


Igår var sista riktiga dagen på flyget. Vemodigt.


men!


för att lätta upp stämningen, så kommer här en bild på några nya ljusstakar jag shoppat på outlet!


 


Tråkigt att jag inte klippt till bilderna å redigerat dom lite snyggare, men hittar inte rätt på programmen på denna datorn.......


Ikväll är det fredag, ja det är det ju hela dagen egentligen, men ikväll är det fredag kväll(!!) , vilket innebär bjudning till grannen, åtminstone denna fredag afton. Lagom många steg dit (ska räkna dom senare) , och lagom lätt att ta sig hem runt småtimmarna. Jobb imorgon på Yllet, så det blir nätta men tätta ikväll. ;)


Ps. Har krattat gården idag, är ganska nöjd, men det behövs lite mer krattning. Behöve ren sån där gräs-kratta, kan de heta så? Fick hjälp av snälle grannen Christian att slänga löven i soptunnan. Mycket tacksamt då sambon satt på en stol o snusa mest hela tiden=)


Hejdå!


Fredagsdänga:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

?

Av sanitram - 13 maj 2013 20:05

Jag älskar dig

Av sanitram - 12 april 2013 16:40

aktiviteter änsålänge denna dag: fika hos farmor med fam amilon (farmor Ulla då). Hon var nog helt slut när vi lämnat stället! eftersnack hos fam amilon, och dit kom även pappa nillet på sin lunch rast, för å ta del av eftersnacket. mycket trevligt...

Av sanitram - 1 april 2013 21:03

... Att vår tös är den sötaste av alla töser ....

Av sanitram - 24 mars 2013 10:36

igår var det lördag, det innebar en tripp till änglaStan för att göra ett hembesök hos morbror jojje. Hans särbo tobbas var också med, förstås. jojje var mycket förberedd för vår ankomst vilket alltid är trevligt. Bella var helnöjd och låg m...

Av sanitram - 20 mars 2013 09:05

Livet är lite stressigt nu, så här kommer en kort sammanfattning på hur mina dagar ser ut nu......

Presentation


Jag är en tjej på snart 25 år som bor i södra Sverige. Är egen företagare inom massage, men arbetar även i butik. Som hobby har jag träning & hälsa, och heminredning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards